Kita

Intranetas įmonėje – kuo jis prisideda prie darbo našumo gerinimo?

Šiuolaikinės įmonės dirba ties tuo, kad sukurtų kuo geresnes sąlygas savo darbuotojams. Taip vyksta ne šiaip sau. Kuo darbuotojas geriau jausis darbo aplinkoje, tuo geriau bus įvertintas ir jo darbas, pasiekiami aukštesni rezultatai ir bus pastebimas aukštesnis motyvacijos lygmuo. Šįkart daugiau kalbėsime apie duomenų valdymo sistemas bei intranetą. Kas tai yra, kodėl tai svarbu bei kaip tai galėtų prisidėti prie geresnių Jūsų verslo rezultatų?

 

Kas ta duomenų valdymo sistema ir intranetas?

 

Intranetas kitais žodžiais dar vadinamas tiesiog vidiniu įmonės tinklu. Daugelis mano, kad tokie dalykai yra per brangūs, neatsiperkantys ir tiesiog nenaudingi įmonei, nes blaško darbuotojus nuo įprasto darbo. Iš tiesų, yra kaip tik atvirkščiai. O tam, kad tai suprastumėte, pateikiame kelias intraneto atnešamas naudas.

 

1. Intranetas padeda stebėti savo darbuotojus
Jei manote, kad Jūsų darbuotojai dirba per lėtai ar ne taip produktyviai, kaip galėtų tai daryti, daug lengviau stebėti juos turint specialią sistemą. Tai gali paskatinti Jūsų darbuotojus dirbti greičiau ir efektyviau, tačiau taip pat susitaupys laiko, nes informacija bus daug lengviau pasiekiamo, o laiką būtų galima išnaudoti kitiems darbams.

 

2. Jo pagalba vidinė komunikacija gali būti ženkliai aukštesnė ir paprastesnė.
Duomenų valdymo sistema arba intranetas padės efektyviau skleisti naujienas tarp didelio kolektyvo, kai įmonėje dirba mažiausiai šimtas darbuotojų. Paprasta išsiųsti naujienlaiškį ar pranešti trumpą žinutę visiems, prisijungusiems prie bendro tinklo, nors matuojant atstumą jie gali būti kitame mieste ar net kitoje šalyje.

 

3. Patogus būdas kaupti ir archyvuoti informaciją
Tiems, kuriems ypač sunku susitvarkyti vis augančia šūsnimi popierinių dokumentų ant stalo, taip pat siūlome pabandyti pereiti prie elektroninio dokumentų valdymo. Darbo našumas paaugti gali net daugiau nei 50 procentų. O be to, bus nesunku gauti bet kokią dokumento kopiją, bus matomi visi taisymai, lengva ištraukti iš archyvo.

 

4. Procesų, dokumentų ir visų situacijų valdymas – paprastas kaip 2×2.
Elektroninė dokumentų valdymo sistema leis lengviau įsisavinti esminę informaciją apie įmonės veiklą, pažinti darbuotojus, valdyti dokumentų redagavimo, patvirtinimo ir susijusius procesus. Galų gale, visa tai vyksta vos paspaudus kelis kompiuterio mygtukus ar suvedus raktinį žodį.

 

Veikite pasitelkdami naujausias procesų bei dokumentų valdymo sistemas bei pamatykite kaip ženkliai pagerėja ne tik visos įmonės darbas, bet ir darbuotojų motyvacija. Juk svarbiausia, kad darbas būtų kuo paprastesnis ir efektyvesnis.